W zadaniach 1, 2, 3 i 4 ocena zależało od tego jaka część informacji była podana poprawnie. W zadaniu 1 była to pojedyncza liczba, w zadaniu 2 dwie liczby, w zadaniu 3 cztery liczby. W zadaniach 5, 6 i 7 liczyła się głównie poprawność, tzn. czy odpowiednia funkcja wykonywała zadane obliczenia. Preferowane były proste rozwiązania, ale zarówno różne sztuczki jak i rozwiązania wykonujące zupełnie zbędne obliczenia dostawały maksymalną ocenę o ile dawały poprawny wynik. Drobne błędy (np. pominięcie jednego wyrazu w sumie) obniżały ocenę o 1-2 punkty. Poważniejsze błędy (również takie które łatwo usunąć, ale sugerowały poważne niezrozumienie ze strony autora (np. deklaracje)) obniżały ocenę bardziej (np. do połowy). Zadanie 3: Funkcja `fun' zamieniała ze sobą wskaźniki `xp' i `yp' (dane były tak dobrane żeby zamiana była wykonana w każdym zestawie), tak że po zamianie `xp' wskazywał na zmienną `y' zaś `yp' na zmienną `x'. A więc zmienna `y' była przez tą funkcję zmniejszana o 1, zaś `x' powiększana o 1. Wiele osób chyba myślało (błędnie) że `fun' zamienia miejscami wartości `x' i `y'. Ogólna uwaga do zadań 5, 6 i 7: w tych zadanich należało napisać kompletną funkcję w C. A więc deklaracja (nagłówek funkcji) była niezbędna. Niepotrzebne (błędne) było dodawanie lini typu `#include' (za wyjątkiem zadania 5 gdzie `#include ' było na miejscu, bo funkcja potrzebowała funkcji matematycznych). Pisanie kompletnych programów, a także dodatkowe komunikaty były błędami (za wyjątkiem zadania 6 gdzie dla argumentu z poza zakresu można było wypisać komunikat o błędzie -- moją intencją było żeby zaprogramować tylko potrzebne obliczenia, bo użytkownik i tak musi się zastanowić czy dla danego argumentu uzyska odpowiednią dokładność). W zadaniach 5 i 6 częścią zadania było przetłumaczenie wiedzy (czy notacji) matematycznej na notację języka programowania (tzn. C) -- pozostawienie fragmentów w notacji matematycznej było więc błędem. Zadanie 5: Moją intencją w wersji z dwoma trójkątami było aby każdy z trójkątów z osobna był symetryczny względem osi `x'. Ponieważ wiele osób zrozumiało zadanie inaczej takie rozwiązania też mogły być uznane za poprawne (gdy nie było innych błędów). Typowe błędy: * w zadaniu była mowa o procedurze (czyli w C funkcji typu `void'). Wiele osób pomijało deklarację (nagłówek funkcji) podając tylko treść, * wiele osób źle wywoływało procedure `linia', myląc wywołanie z deklaracją, * punkty figur należało wyliczyć operajami dostępnymi w C, takimi jak funkje `sqrt', `sin' czy `cos'. Wiele osób ograniczało się do wzorów w notacji matematycznej, Zadanie 6: W tym zadaniu należało używać arytmetykę zmiennopozycyjną. W szczególności dzielenie całkowitoliczbowe prowadziło do "grubego" błedu. Zadeklarowanie argumentu jako liczby całkowitej dawało bezużyteczną funkcję, zaś zwracanie wartości jako liczby całkowitej wprowadza obcięcie części ułamkowej. Były też liczne błędy przy przekształcaniu wzorów. Zadanie 7: `lin.uzyte' było o jeden większe od długości linii (bo liczyło też znak nowej linii), typowy błąd to zakładanie że `lin.uzyte' jest o jeden mniejsze niż długość. Jako że funkcja `czytaj_linie' nie wpisywała znaku o kodzie 0 na koniec bufora to wysyłanie `lin.tekst' do funkcji `printf' było błędem.