Lista 7
Zadanie 1
Wypróbować programy grafik.c, gwiazdka1.c, gwiazdka2.c i gwiazdka3.c.
Przerobic program gwiazdka3.c tak by:
- zmienić tempo obrotów
- gwiazdka zmieniała wielkość
- gwiazdka się poruszała
- mieć na raz kilka gwiazdek
- narysować gwiazdkę innej krotności (5, czy 7 ramienną)
Zadanie 2
Przerobić program `sortuj3.c' (przykład z 8 grudnia 2003) tak
by argumentami funkcji `lin_cmp' były wskaźniki do linii, a nie linie.
Zadanie 3
Przerobić program `podstawa2.c' (przykład z 17 listopada 2003) tak
by wypisywał tylko liczby przy podstawie 2, ale za to nie używając
dzielenia ani modulo -- zastąpić je przesunięciem i iloczynem
bitowym.
Zadanie 4
Obliczyć ręcznie 27|33, 27&33, 27^33, 33>>3, 33<<2.
Uwaga: Programy przykładowe są w podkatalogach katalogu
/home/s/prow/p-wyk4/wdi/wdi_pr/
Nazwa katalogu to data odpowiedniego wykładu zapisana bez
przerw w postaci rok, miesiąc, dzień.